profile entry follow FACEBOOK TWITTER

Hanya menulis apa yang dilalui dalam kehidupan.

f o o t s t e p
PLEASE KEEP SILENCE AFTER YOU READ MY STORY. IF YOU DON'T LIKE IT, DON'T READ.


n u f f n a n g

"Demi Allah! Sekiranya seseorang itu diberikan hidayah kerana [usaha dakwah] mu, maka itu lebih baik bagimu daripada kamu memiliki unta merah." [Hadith Riwayat Muslim]

C R E D I T S
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons.


Bestfriend
27 January 2012 | 0 comments
Okey guys. Shikin sekarang dah dapat surat ke asrama penuh. Syahira tak tahu lah bila dapat. Tadi masa layan facebook , ada satu notification ni, syira a.k.a minah kata dia nak hug kitaorg masa balik hari isnin depan.Saya rasa aku nak hug dia dengan shikin lama2. Saya sayang sangat dekat diaorang macam saya sayang tamimi dan family aku. Saya rasa macam nak nanges je. #rasa sedih yang sama masa anne nak pindah tahun lepas. huhu. They are my good bestfriends. Walaupun kadang2 kami sakit hati antara satu sama lain. Kami tetap berbaik.Saya harap bila diorg ada kat Pahang tu, diorg tak mudah lupakan aku dengan wana.

Tiada siapa yang dapat memisahkan kami :)
I love them soo much !

FUTURE
PAST