profile entry follow FACEBOOK TWITTER

Hanya menulis apa yang dilalui dalam kehidupan.

f o o t s t e p
PLEASE KEEP SILENCE AFTER YOU READ MY STORY. IF YOU DON'T LIKE IT, DON'T READ.


n u f f n a n g

"Demi Allah! Sekiranya seseorang itu diberikan hidayah kerana [usaha dakwah] mu, maka itu lebih baik bagimu daripada kamu memiliki unta merah." [Hadith Riwayat Muslim]

C R E D I T S
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons.


Dear Friends :D
14 February 2013 | 0 comments
Assalammualaikum .

Entry kali ni aku nak cerita pasal kawan2 aku lahh. Malasnak update ceita jiwang hari ni. Sbb tak ada cerita jiwang pun. Okey. Aku ramai kawan tapi kawan yang terbaik ? Hmm., Ada . So mari aku perkenalkan diorg yee :D Mari kita mulakan dengan kawan kat sekolah dulu yaaa.


Haaaa. Dua org budak ni  membe kat sekolah. Yang sentiasa ada disisi aku di dalam kelas. Yang kiri nama dia Shahira Azlieana aka Popo. Dia ni gila2 sikit. Tapi kadang2 tu bila serius memang takut laa nak tegur., Dia ni pandai beb. Sentiasa dalam Top 30 sekolah. Aktif dalam Softball (kapten). Yang kanan ni pulak Shaza Akmalina aka .... Tak ada nama gelaran pun. Dia ni rendah sikit dari aku. Comel lotee . Ramai kot yang minat dia kat sekolah. Tapi hati dia hanya pada si Dia. Dia ni pun pandai jugak tau. Sentiasa atas dari aku. Haish. Kenal lawan dia dohh. Okey. Dimana ada dia, disitu ada aku . 


Okey. Seterusnya minah tudung cream tu. Okey. Nama dia Aina Munirah. Si kecik yang manja. Hahaha. Jangan marah aina. Dia ni bawah aku . Tapi perangai kadang2 bukan macam umur dia. Dia suka buat something yang happy go lucky. Dan yang paling penting birthday dia sama dgn aku 4 March ! Perangai dia ni lebih kurang macam aku jugak tahu. Mudah suka dan sayang pada seseorang. 


Satu satunya kawan lelaki yang paling aku sayang. Sayang sebagai kawan bukan lebih. Nama dia Muhd Syafiq aka Abg Cute. Hahaha. tu gelaran masa dia sekolah2  dulu. Sekarang ni dia dah belajar jauh. Bukan jauh sangat pun. Just dekat JB je. Kawan yang memahami .. Dia sentiasa ada saat aku sedih dan gembira. Sentiasa bantu aku dalam masalah yang sendiri yang aku cari. 



FUTURE
PAST