profile entry follow FACEBOOK TWITTER

Hanya menulis apa yang dilalui dalam kehidupan.

f o o t s t e p
PLEASE KEEP SILENCE AFTER YOU READ MY STORY. IF YOU DON'T LIKE IT, DON'T READ.


n u f f n a n g

"Demi Allah! Sekiranya seseorang itu diberikan hidayah kerana [usaha dakwah] mu, maka itu lebih baik bagimu daripada kamu memiliki unta merah." [Hadith Riwayat Muslim]

C R E D I T S
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons.


Cubalah Wahai Hawa
02 June 2015 | 0 comments
Bilamana dah rasa berpakaian tutup aurat dengan sempurna

Cuba check balik, betul ke aku dah tutup betul-betul aurat aku ni

Aku dah tutup ke kaki aku
Aku dah tutup ke bahagian belakang aku
Aku dah tutup ke lengan aku
Aku dah tutup ke bawah dada
Aku dah tutup ke pergelangan lengan aku
Aku dah pakai labuh ke belum
Aku dah ikut islam sebenar ke

Cubalah
Cubalah
Cubalah
Sempurnakan dirimu mengikut
perintah Allah dan Rasulnya


Source :  @dakwahjalanan



FUTURE
PAST